Dlaczego warto wybrać komunikację wizerunkową? Marketing, public relations to dynamicznie rozwijające się branże. Przedsiębiorstwa, instytucje publiczne i organizacje coraz bardziej zdają sobie sprawę, jak ważny jest wizerunek w budowaniu relacji z klientami. Media społecznościowe odgrywają coraz mocniejszą rolę w naszym życiu. Istotna jest także współpraca z mediami tradycyjnymi. Trudno obecnie znaleźć instytucję, która nie ma rzecznika prasowego, często są to całe zespoły zajmujące się komunikacją, stąd nowy kierunek na naszej uczelni.
Komunikacja wizerunkowa – nowość w ofercie naszych studiów – to idealny wybór dla osób zainteresowanych mediami, marketingiem, komunikacją i relacjami w biznesie. Dzięki szerokiemu zakresowi wiedzy, umiejętności i kompetencji absolwenci komunikacji wizerunkowej mają różnorodne możliwości kariery: od specjalisty PR, przez menedżera marki, analityka mediów społecznościowych po freelancera.
Absolwent z uprawnieniami. Po zakończeniu studiów możesz uzyskać uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – zgodnie z ustawą Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – po zaliczeniu praktyki zawodowej i złożeniu egzaminu przed Okręgową Komisją Kwalifikacyjną Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Predyspozycje
Kreatywność, elastyczność w adaptacji do zmieniających się trendów, gotowość do pracy w zespole, komunikatywność, chęć pogłębiania wiedzy i doskonalenia interdyscyplinarnych umiejętności.
Jaki przedmiot warto zdawać na maturze?
Język obcy nowożytny oraz dwa przedmioty wybrane spośród historii, geografii, matematyki, wiedzy o społeczeństwie, informatyki lub języka polskiego.
Komunikacja wizerunkowa
absolwenci tego kierunku mogą angażować się także w projekty związane z edukacją społeczną, aktywizmem społecznym czy kampaniami na rzecz różnorodności i inkluzji a także pracować w agencjach eventowych.
Wśród podstawowych treści kształcenia znajdują się m.in.: