Gdzie jesteś: Strona główna / Kierunki (wszystkie) / Kierunki (studia I stopnia) / Komunikacja wizerunkowa (studia I stopnia)

Rekrutacja - Politechnika Opolska

Komunikacja wizerunkowa

Studia I stopnia. Kierunek wielu możliwości.

ZAREJESTRUJ SIĘ:

Dlaczego warto wybrać komunikację wizerunkową? Marketing, public relations to dynamicznie rozwijające się branże. Przedsiębiorstwa, instytucje publiczne i organizacje coraz bardziej zdają sobie sprawę, jak ważny jest wizerunek w budowaniu relacji z klientami. Media społecznościowe odgrywają coraz mocniejszą rolę w naszym życiu. Istotna jest także współpraca z mediami tradycyjnymi. Trudno obecnie znaleźć instytucję, która nie ma rzecznika prasowego, często są to całe zespoły zajmujące się komunikacją, stąd nowy kierunek na naszej uczelni.

Komunikacja wizerunkowa – nowość w ofercie naszych studiów – to idealny wybór dla osób zainteresowanych mediami, marketingiem, komunikacją i relacjami w biznesie. Dzięki szerokiemu zakresowi wiedzy, umiejętności i kompetencji absolwenci komunikacji wizerunkowej mają różnorodne możliwości kariery: od specjalisty PR, przez menedżera marki, analityka mediów społecznościowych po freelancera.

Absolwent z uprawnieniami. Po zakończeniu studiów możesz uzyskać uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – zgodnie z ustawą Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – po zaliczeniu praktyki zawodowej i złożeniu egzaminu przed Okręgową Komisją Kwalifikacyjną Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Predyspozycje

Kreatywność, elastyczność w adaptacji do zmieniających się trendów, gotowość do pracy w zespole, komunikatywność, chęć pogłębiania wiedzy i doskonalenia interdyscyplinarnych umiejętności.

Jaki przedmiot warto zdawać na maturze?

Język obcy nowożytny oraz dwa przedmioty wybrane spośród historii, geografii, matematyki, wiedzy o społeczeństwie, informatyki lub języka polskiego.

Komunikacja wizerunkowa

absolwenci tego kierunku mogą angażować się także w projekty związane z edukacją społeczną, aktywizmem społecznym czy kampaniami na rzecz różnorodności i inkluzji a także pracować w agencjach eventowych.

Wśród podstawowych treści kształcenia znajdują się m.in.:

  • technologia informacyjna,
  • zarządzanie środowiskiem pracy,
  • elementy prawa,
  • teorie komunikacji,
  • wprowadzenie do marketingu,
  • prawo mediów i reklamy.

Grupa treści kierunkowych obejmuje m.in.:

  • public relations i produkt medialny,
  • projektowanie i stylizacja marki,
  • zarządzanie relacjami,
  • projektowanie przestrzeni biznesowej,
  • zarządzanie wizerunkiem,
  • wizualizacja w biznesie,
  • analityka internetowa,
  • multimedialne techniki prezentacji,
  • kreatywne programowanie,
  • design informacyjny.

Specjalności:

  • zarządzanie wizerunkiem i marką,
  • wizualizacja informacji.

Opole,
ul. Luboszycka 7

(mapa)

Warunki i tryb
rekrutacji

Szczegółowe informacje na temat warunków i trybu rekrutacji oraz informacje dla laureatów/finalistów olimpiad i cudzoziemców.

Program
studiów

Pełna lista przedmiotów z podziałem na semestry, formy prowadzenia i zaliczania zajęć oraz liczbą godzin i punktów ECTS.